söndag 10 januari 2010

Inte helt ok uppdatering!

Det här med att inte uppdatera varje dag har ju fullkomligt spårat ur... nu när jag skulle logga in o sona mina synder kom jag inte äns ihåg lösenordet! Men nu ska det bli ändring på det är det tänkt!

Vi båda är mitt i en av årets mest pluggiga månad... januari=tentaperiod (o egentligen slutet på december o början på februari också, men låter lättare om man avrundar neråt :) Inte mycket annat än att plugga och plugga hela dagarna nu alltså!

En trip till Sverige har hunnits med, o jag firade julen med att klippa av hälften av håret...men klarade ändå slutprovet i kirurgi! (styrkan sitter alltså inte i håret...fast jag är ju iof fortfarande blond).
I och med avklarad kirurgi kommer jag hädanefter kalla mig kirurg! (ja i allafall när det diskuteras vem som skär en grapefrukt bäst, svaret borde va självklart!)

För att nu inte göra ett väldans långt inlägg o sen inte skriva på en månad, sparar jag lite till senare! (smart! sa jag kirurg? ;)

/Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar