torsdag 14 januari 2010

Slurp o smask

Att IKEA är våran tillflykt när vi vill ha svensk mat o godis va ju inget nytt. Häromdagen va vi o köpte på oss lite lax o choklad!!
Så här har jag myst med choklad i flera dagar (framför allt när jag varit ensam hemma då,eftersom det ska ristas in namn på bitarna annars, allt för rättvisan ;)

Mitt i denna frossa kommer det ett paket på posten..hit till Ungern från Sverige, från föräldrarna som ju är i Thailand nu! (ja postgången är inte så jättesnabb...) Det innehöll choklad (frukt&mandel såklart!! vilket inte finns på ikea heller, så score! på det!!) och en tidning att läsa som paus på det andra läsandet! Man kan säga att jag är nöjd.

Så till alla er där ute som åxå längtar efter svensk choklad; Kom inte hit, det är redan slut! ,hehe! (nää mamma självklart inte, men du fattar väll hur snål jag är! schh!)

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar