fredag 20 november 2009

Fredag

Ja idag är det fredag...den här veckan har gått svindlande fort! Har mest pluggat hela veckan och inte så mkt spännande har hänt. Igår på farmakologin fick vi göra egen medicin, vaginala och rectala suppar och lite olika krämer=)
Idag har jag gjort examen i Zoo and Wildlife diseases villket var en mkt spännande examen, efter att ha delat ut alla proven lämnade professorn rumet villket resulterade i att alla tog fram sina anteckningar och det var bara att skriva av de rätta svaren=)Buuuusenkelt!=)
Nu kom jag precis hem från läkaren, har vaccinerat mig mot svininfluensan! Sönt att ha det gjort men hoppas bara inte jag får några biverkningar!
Sen har vi även fått klart av skolan hur våran sista termin ska se ut..de har gjort om systemet så jag kommer ha praktik från och med termin 10. 10 veckor på djurklinik,6 veckor inom food hygiene och 6 veckor inom epidermiology sen kommer jag få min EXAMEN i februari 2013!!!! känns helt oändligt långt dit nu, men till jul är hälften avklarat!!!De bästa är också att jag kommer få göra praktiken i Sverige!!!!
Nä nu ska jag plugga lite micro innan de blir för sent=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar