torsdag 5 november 2009

Jag säger nöff...

Att läsa om anestesi är verkligen sövande (kul om det hade varit ironi :)... Med dagens teknik borde det väll finnas nåt enklare sätt att lära sig på än ett tjugotal överstrykningspennor o en energidryck?!? Vilken dröm att logga in på skolans sida o ladda ner informationen via sladd (ja trådlöst är väll kanske att ta i) rakt in i hjärnan!! Nån mer än jag som längtar till framtiden?

O så va det det här med grisar...det är grisar överallt... Svininfluensa, Kejsarsnitt på gris, Sövning av gris, Mareks grisfest, Korv på mackan... ja ni fattar! Vaccin är också nåt som dyker upp precis hela tiden.. är det meningen att jag ska tolka det som att det är dags att vaccinera sig mot grisar? för nån influensa tänker jag ändå inte få! o tänk om armen man vaccinerat i trillar av, eller man börjar gå baklänges? (Fan va kul för det vore för omväxlings skull) . Vet inte äns om dom uppfunnit vaccinet här än... men jag är nog ändå immun mot grisar nu...tur!


Nu ska nöff gå tillbaka till sina pennor, inget party för mig inte! Men jag har sån tur att Equus (skolans ruttna rökiga pub) kommer nerkrypande här sen...så skönt när man inte behöver gå dit, men ändå får sin dos av öl-stank o cigarettrök ;)


Svinkul!


Nämen, nästa sida i kirurgipärmen handlar om : *trumvirvel* : Diseases of the claws in SWINE
! Halleluja!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket:) ja men det låter kanon kanske också gör det men vågade inte kapa allt för mycket:P

    SvaraRadera